لوگو موشن در شیراز

خدمات طراحی لوگو موشن تبلیغاتی

توسط تیم متخصص فردا دی ام

لوگوموشن یا لوگوی متحرک روشی نوین و جذاب برای معرفی برند است که با بهره‌گیری از تکنیک‌های انیمیشنی، لوگو یا آرم تجاری را به شکلی پویا به نمایش می‌گذارد.

این روش می‌تواند به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای جذب مخاطب هدف و افزایش آگاهی از برند مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین با توجه‌به اهمیت این طرح در معرفی کسب‌وکار، شما باید به یکی از مراکز معتبر طراحی لوگو موشن در شیراز مراجعه کنید.

شما با مراجعه به تیم حرفه ای می‌تواند با ارائه بهترین خدمات در حوزه لوگو موشن، به پیشرفت و دیده شدن هر چه بهتر برند و کسب و کار شما کمک کند. تیم فردا دی ام با داشتن بهترین متخصصان در حوزه طراحی لوگو موشن و هویت بصری جذاب تبلیغاتی، بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب شما در این حوزه است.

قدرت لوگو موشن در شناخت بهتر برند شما✌️

لوگو موشن یا لوگوی متحرک ابزاری بسیار مفید برای برندسازی قدرتمند شما کسب و کار شما است. یک لوگوی حرفه‌ای که به خوبی طراحی شده باشد، خدمات و حوزه فعالیت یک شرکت یا محصول را به تصویر می‌کشد و برای استراتژی برندسازی ضروری است.
در چشم‌انداز تجاری پرشتاب و رقابتی امروزی، شرکت‌ها دائماً به دنبال راه‌های نوآورانه برای جذب مخاطبان خود و ایجاد تأثیر ماندگار هستند. یکی از ابزارهای قدرتمندی که برای جلب توجه و تاثیر به یاد ماندنی به وجود آمده است، انیمیشن لوگو است.
یک لوگوی تاثیرگذار می‌تواند با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کند و ماهیت یک برند را منتقل کند. لوگو موشن می‌تواند یک تصویر جامع از برند ایجاد کند که اساس یک استراتژی بازاریابی موثر را تشکیل می‌دهد.
اگر شما نیز قصد معرفی برند و خدمات خود به شیوه‎‌ای جذاب را به مشتریان دارید، با ما همراه شوید.

مزیت های لوگو موشن حرفه ای تبلیغاتی

درک بهتر برند

لوگو موشن روشی جذاب و پویا برای شناخت بهتر برند شما است که از لوگوهای سنتی کاملا متفاوت است و باعث جذب سریع مخاطب می‌شود.

تحریک احساسات مخاطبان

به قول معروف در هر عکس دنیایی از حرف های ناگفته وجود دارد! می‌خواهید همیشه خودتان برای فروش صحبت کنید یا عکس های تبلیغاتی شما؟

بهبود سئو ویدئوی سایت

با لوگو موشن، رتبه سئوی وب سایت و شانس حضور خود در یوتیوب را به راحتی و با سرعت بالا ببرید و از رقبا پیشی بگیرید!

تعامل آفلاین

با لوگو موشن؛ نیازی به تبلیغ لحظه‌ای نیست و فقط با لوگوی خود به خوبی در ذهن‌ها ثبت شوید.

لوگو موشن؛ ابزار قدرتمند دیجیتال مارکتینگ!

در دنیای پرشتاب امروزی، توجه افراد به همه مسائل بسیار کم است. این امر به ویژه در مورد تبلیغات به خوبی مشهود است، جایی که مشاغل برای جلب توجه مصرف کنندگانی که روزانه با تبلیغات بمباران می‌شوند رقابت می‌کنند.

موشن گرافیک ابزار قدرتمندی برای تبلیغ‌کنندگان است، زیرا می‌تواند توجه افراد را جلب کند و ایده‌های پیچیده را در مدت زمان کوتاهی منتقل کند.

انواع لوگو موشن تبلیغاتی در شیراز که ما در فردا دی ام می‌توانیم به شما ارائه دهیم:

Simple-motion-logo.jpg

لوگو موشن ساده

Motion-flat-logo.jpg

لوگو موشن فلت

photography.png

لوگو مولشن سه بعدی

influencer-1.png

لوگو موشن حرفه ای

ویژگی های یک لوگو موشن حرفه ای

 بهترین شرکت برای ارائه خدمات طراحی لوگو موشن در شیراز، شرکتی است که ویژگی‌های زیر را داشته باشد.

ارتباط طرح به کسب و کار شما

در خدمات طراحی لوگوموشن ما کاملا یک لوگوموشن مرتبط با بیزنس شما می‌سازیم.

کوتاه و تاثیرگذار

انتقال پیام مورد نظر خود به مخاطب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شیوه‌ای جذاب

زیبا و جذاب

خلق تصویری زیبا و جذاب از برند شما در ذهن مخاطب و ثبت همیشگی این تصویر

خلاق و باکیفیت

لوگو موشن برند شما باید کاملا متفاوت، خلاقانه و باکیفیت باشد.

مشاوره رایگان دریافت لوگو موشن تبلیغاتی در شیراز❤️

  • آیا به دنبال یک طراحی حرفه ای لوگو موشن برای برند خود هستید؟
  • دوست دارید لوگو موشن برندتان را فردی حرفه ای طراحی کند یا خودتان؟
  • آیا می‌خواهید برند خود را با روشی منحصربفرد به دیگران معرفی کنید؟

با مشاوره تلفنی رایگان ما در زمینه طراحی لوگو موشن حرفه ای در شیراز، طراحان حرفه ای ما در سریع ترین زمان ممکن لوگو موشنی حرفه ای و جذاب برای برند شما طراحی می‌کنند. تیم فردا دی ام مشتاق همکاری با شما عزیزان است.

فقط کافیست با ما تماس بگیرید!

قیمت هر کلیپ لوگو موشن تبیلغاتی در شیراز توسط تیم FardaDM

نکته دقیق و مهمی که باید درمورد آن صحبت کنیم قیمت لوگو موشن تبلیغاتی در شیراز است.  همچنین مدل پیشنهادی توسط مشتری معمولا نرخ بالاتری دارد. هزینه لوگو موشن نسبت به میزان کار انجام شده، سختی طرح، نوع طراحی که به صورت دستی یا گرافیکی باشد متفاوت است. البته نوع عکاسی نیز اولین گزینه‌ای است که قیمت را تایین می‌کند.

برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان فقط کافیست با ما تماس بگیرید. 

نمونه کار های لوگو موشن تبلیغاتی در شیراز

امین ارشادی

امین ارشادی

امین ارشادی، خالق دنیای دیجیتال
امین ارشادی، هنرمند خلاق و نوآور، با تسلط بر گرافیک و انیمیشن، دنیای دیجیتال را به بوم نقاشی خود تبدیل کرده است. او با تخصص در ساخت انیمیشن‌های سه‌بعدی، NFT، موشن گرافیک و نقاشی دیجیتال، مرزهای بین هنر و تکنولوژی را درهم می‌شکند و آثار بدیع و چشمگیری خلق می‌کند.

سر تیتر ها

لوگو موشن چیست؟

لوگو موشن چیست؟

لوگو هویت بصری یک برند است که اهداف و ارزش‌های آن را به تصویر می‌کشد. یک لوگوی خوب می‌تواند باعث ارتباط بهتر مخاطبان با کسب‌وکار شما شود. حالا تصور کنید به جای تصویری ثابت، لوگو برند متحرک باشد. در نتیجه این موضوع توجه افراد بیشتری را به خود جلب خواهد نمود.

پل راند، مدیر اجرایی لوئی ویتون درباره اهمیت لوگو برای یک برند می‌گوید:

“لوگو یک برند، چیزی بیشتر از یک علامت است. این نشانه‌ای است که به ما به یاد آوری برند می‌کند، یک شیء است که همیشه در ذهن مشتریان باقی می‌ماند و نمادی از هویت و اعتبار برای برند است.”

و صد البته تیم فردا‌ دی‌ ام بهترین خدمات طراحی لوگو در شیراز را به شما عزیزان ارائه می‌کند.

لوگوموشن نوعی ویدیو است که در آن لوگوی یک برند به‌صورت متحرک به نمایش درمی‌آید. این ویدیو می‌تواند با استفاده از عناصر صوتی و گرافیکی، هویت بصری برند را به شکلی جذاب و تاثیرگذار به مخاطب معرفی کند.

طراحی 3 بعدی لوگو و موشن ها

هدف از طراحی لوگوموشن، افزودن جذابیت و گیرایی به ابتدای ویدیوهای تبلیغاتی است. به این ترتیب، علاوه‌بر نام برند، لوگوی آن نیز در ذهن مخاطبان ماندگار می‌شود. بنابراین اگر لوگوموشن و ویدیوی تبلیغاتی در شیراز به‌صورت حرفه‌ای طراحی شود، تاثیر زیاد در افزایش فروش کسب‌وکار خواهد داشت.

اگر می خواهید به میزان اهمیت لوگوموشن ها پی ببرید مقاله زیر را از دست ندهید:

لوگوموشن ها چگونه آینده کسب و کار ها را تغییر می‌دهند؟

همانطور که در ویدیوهای بالا مشاهده کردید دو مدل ویدیو با طرح های دو بعدی و 3D موجود بود. طرح های دوبعدی با  افترافکت ساخته شده بودند و طرح های  3D با استفاده از نرم‌افزار بلندر ساخته شده که بسیار حرفه‌ای هستند و خب البته لوگو موشن های ساخته شده با افترافکت نسبت به لوگو موشن های ساخته شده با بلندر بسیار ارزان تر میباشد.

کاربرد لوگو موشن

انواع لوگوموشن های ساده

از جمله کاربردهای لوگوموشن شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ایمیل
  • ابتدا و انتهای ویدئو
  • وب سایت اینترنتی
  • سینما

ایمیل

لوگوموشن را باید در ایمیل به‌عنوان امضای برند استفاده کرد. این کار باعث می‌شود تا گیرندگان ایمیل به دلیل جذابیت بصری لوگوموشن، برند را بهتر به‌خاطر بسپارند. برای این منظور باید آن را به گیف تبدیل کرد و سپس در ایمیل قرار داد.

ابتدا و انتهای ویدیو

ویدیوهای یوتیوب یکی از رایج‌ترین مکان‌هایی هستند که در آن‌ها از لوگوموشن استفاده می‌شود. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای اینکه بتوانند برند شخصی خود را بهتر به مخاطبان نشان دهند، از لوگوموشن در ابتدا و انتهای ویدیوهای خود بهره می‌برند.

برای اطلاعات بیشتر درباره کاربرد و اهمیت و چگونگی استفاده از لوگوموشن ها به وبسایت design4users حتما سر بزنید.

سینما

این طرح یکی از روش‌های تبلیغاتی محبوب در فیلم‌های سینمایی است که در آن لوگوی یک برند یا شرکت به‌صورت گرافیکی و متحرک نمایش داده خواهد شد. این روش تبلیغاتی در سال‌های اخیر، به‌ویژه در فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی به‌طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار گرفته است.

“لوگوموشن، راهی برای بیان داستان یک برند است. وقتی که انسانها با لوگوموشن آشنا می‌شوند، آن را می‌بینند، احساس می‌کنند و به آن ارتباط می‌برند.”

جان دیویدو، موسس استودیوی پیکسار

سایت اینترنتی

استفاده از لوگوموشن در وبسایت

هنگامی که کاربر وارد یک وب‌سایت وارد می‌شود، اولین چیزی که می‌بیند، لوگوی آن سایت است. لوگوی متحرک می‌تواند با ایجاد جذابیت بصری، توجه کاربر را جلب کند و تاثیر مثبتی بر برندسازی داشته باشد.

رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی در جهان تبدیل شده‌اند. افراد از رسانه‌های اجتماعی برای اهداف مختلفی مانند سرگرمی، کسب اطلاعات، خرید و حتی ارتباط با دوستان و خانواده استفاده می‌کنند.

در زمینه رسانه های اجتماعی تیم فردا دی ام به طور اختصاصی به آموزش اینستاگرام  می پردازد.

همین موضوع فرصتی طلایی برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها به‌وجود می‌آورد تا با کمک رسانه‌های اجتماعی، برند و محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف نشان دهند. یکی از ابزارهای موثر در این زمینه، استفاده از لوگوموشن شیراز است.

خدمات طراحی لوگوموشن در شیراز
خدمات طراحی لوگوموشن در شیراز

ویژگی یک لوگوموشن حرفه‌ای

یک لوگوموشن برای این که به خوبی در ذهن مخاطبان باقی بماند باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد.

ارتباط طرح به کسب‌وکار شما

یک لوگوموشن حرفه‌ای باید با برند، کسب‌وکار، محصولات و خدمات موردنظر همخوانی داشته باشد. این موضوع می‌تواند در قالب استفاده از رنگ‌ها، عناصر گرافیکی، پیام و مفهوم لوگوموشن نشان داده شود.

کوتاه و تاثیرگذار

لوگوی متحرک یکی از ابزارهای موثر در بازاریابی دیجیتال است که می‌تواند به معرفی برند و محصول کمک کند. بااین‌حال طراحی یک لوگوموشن کوتاه و موثر کار آسانی نیست. شما در اولین قدم برای ساخت لوگوموشن حرفه در شیراز باید دامنه توجه کاربران را درنظر بگیرید.

طبق تحقیقات زمان توجه کاربران در دنیای امروز به‌طور متوسط به 8 ثانیه کاهش یافته است. بنابراین طرح شما باید در کوتاهترین مدت پیام خود را به مخاطب منتقل کند.

زیبا و جذاب

چند نمونه لوگو نئونی

این طرح یک ابزار قدرتمند برای معرفی و برندسازی کسب‌وکار است. یک لوگوموشن جذاب و گیرا می‌تواند تاثیر مثبتی بر مخاطبان بگذارد و برند شما را در ذهن آن‌ها ماندگار کند.

عوامل موثر در هزینه طراحی لوگوموشن

هزینه طراحی لوگو موشن در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

گرافیک

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه ساخت لوگوموشن، گرافیک آن است. لوگوموشن‌های دوبعدی معمولا هزینه کمتری نسبت به لوگوموشن‌های سه‌بعدی دارند. همچنین استفاده از تصاویر و انیمیشن‌های پیچیده و ظریف نیز باعث افزایش هزینه طراحی لوگوموشن می‌شود.

سناریو

سناریو لوگو متحرک نیز بر هزینه ساخت آن تاثیرگذار است. سناریوهای پیچیده‌تر و طولانی‌تر، زمان و کار بیشتری را برای ساخت نیاز دارند و در نتیجه هزینه بالاتری نیز خواهند داشت.

مهارت گرافیست

مهارت گرافیست در طراحی لوگو، تاثیر زیادی بر کیفیت کار او دارد. از همین رو افراد ماهرتر، لوگوها و تصاویر حرفه‌ای‌تری خلق می‌کنند و دستمزد بیشتری می‌گیرند.

مراکز معتبر طراحی لوگو موشن در شیراز

امروزه مراکز متعددی برای طراحی لوگوموشن و ویدیوی تبلیغاتی در شیراز وجود دارند.

کارن مدیا

لوگو برند کارن

شرکت کارن مدیا با ارائه طرح‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد که مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند، همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. این مرکز همچنین خدمات دیگری از جمله ساخت انیمیشن، تیزر تبلیغاتی، مستند و مشاوره برندینگ ارائه می‌دهد.

برای ارتباط با تیم کارن مدیا می‌توانید به وبسایت لینک شده مراجعه کنید.

جمع‌بندی درمورد طراحی لوگو موشن در شیراز

لوگوموشن یک روش جذاب و منحصربه‌فرد برای طراحی لوگو است که با ترکیب موشن گرافیک و موسیقی، ویدیوهای کوتاه و چشم‌نوازی را خلق می‌کند. این طرح باعث می‌شود تا مخاطبان نام و برند شرکت را بهتر به‌خاطر بسپارند. از همین‌رو برای داشتن یک طرح مناسب باید به مراکز معتبر طراحی لوگو موشن در شیراز مراجعه کنید.

دیگر خدمات حرفه ای ما در تیم فردا دی ام

سوالات متداول در مورد لوگوموشن

لوگو موشن یا لوگوی متحرک ابزاری بسیار مفید برای برندسازی قدرتمند شما کسب و کار شما است. یک لوگوی حرفه‌ای که به خوبی طراحی شده باشد، خدمات و حوزه فعالیت یک شرکت یا محصول را به تصویر می‌کشد و برای استراتژی برندسازی ضروری است.
در چشم‌انداز تجاری پرشتاب و رقابتی امروزی، شرکت‌ها دائماً به دنبال راه‌های نوآورانه برای جذب مخاطبان خود و ایجاد تأثیر ماندگار هستند. یکی از ابزارهای قدرتمندی که برای جلب توجه و تاثیر به یاد ماندنی به وجود آمده است، انیمیشن لوگو است.
یک لوگوی تاثیرگذار می‌تواند با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کند و ماهیت یک برند را منتقل کند. لوگو موشن می‌تواند یک تصویر جامع از برند ایجاد کند که اساس یک استراتژی بازاریابی موثر را تشکیل می‌دهد.

هزینه طراحی لوگو موشن در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد 

گرافیک

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه ساخت لوگوموشن، گرافیک آن است. لوگوموشن‌های دوبعدی معمولا هزینه کمتری نسبت به لوگوموشن‌های سه‌بعدی دارند. همچنین استفاده از تصاویر و انیمیشن‌های پیچیده و ظریف نیز باعث افزایش هزینه طراحی لوگوموشن می‌شود.

سناریو

سناریو لوگو متحرک نیز بر هزینه ساخت آن تاثیرگذار است. سناریوهای پیچیده‌تر و طولانی‌تر، زمان و کار بیشتری را برای ساخت نیاز دارند و در نتیجه هزینه بالاتری نیز خواهند داشت.

مهارت گرافیست

مهارت گرافیست در طراحی لوگو، تاثیر زیادی بر کیفیت کار او دارد. از همین رو افراد ماهرتر، لوگوها و تصاویر حرفه‌ای‌تری خلق می‌کنند و دستمزد بیشتری می‌گیرند.

خانهخدماتتماس با مادرباره ما