آموزش اینستاگرام در شیراز

آموزش اینستاگرام در شیراز

تیم متخصص فردا دی ام » با تجربه  بالا، متشکل از اساتید  برجسته با بیش از 7 سال تجربه در استفاده از تکنیک‌های مختلف بازاریابی برای تبلیغ برندها، محصولات و خدمات است.

 مربیان متخصص ما روش‌های آموزشی منحصربه‌فردی را برای کمک به داوطلبان با انگیزه ایجاد کرده‌اند تا با توانایی استفاده از اینستاگرام برای افزایش ارزش بازار کسب‌وکار، برند یا محصولات خود مسلط شوند.

 

چرا اینستاگرام مارکتینگ مهم است؟

پس از فیس بوک، اینستاگرام دومین پلتفرم محبوب شبکه  اجتماعی است.

تعداد کاربران اینستاگرام در ایران بسیار است و بهترین بستر برای نمایش محتوای تجاری است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون استوری روزانه اینستاگرام، محبوب‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی است.

 این آموزش  به علاقع مندان می‌آموزد که چگونه یک استراتژی بازاریابی پیرامون انواع محتوای ویدئویی، تصویری برنامه‌ریزی کنند تا فرکانس اشتراک‌گذاری محتوا را تعیین کنند تا مشتری هدفش را به طور موثر جذب کنند. این آموزش به افراد و سازمان ها در تعیین مخاطبان هدف اینستاگرام و ایجاد یک برند ثابت در اینستاگرام کمک می کند.

چرا اینستاگرام برای کسب و کار ها سودمند است؟

 

بازاریابان می گویند:

 گفتن یک داستان متقاعد کننده راهی عالی برای دریافت پاسخ احساسی از مخاطبان است و اینستاگرام یک پلتفرم ایده آل برای انجام این راه است. اینستاگرام راهی فوق‌العاده برای تعامل با فالوورهای خود و بازگرداندن آنها برای کسب اطلاعات بیشتر است. می‌توانید کلیپ‌های «پشت صحنه» را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا افراد و شخصیت‌های پشت پرده برندتان را بشناسند. 

این پلتفرم به بازاریابان و کسب‌وکارها، مخاطبان بالقوه زیادی را ارائه می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا محتوای خود را به بیرون برسانند و به افراد مناسب تحویل دهند.

کسب‌وکارها همچنین می‌توانند از اینستاگرام به عنوان جاسوس خود استفاده کنند تا با دنبال کردن فعالیت‌های رقبا، ببینند چگونه با جامعه خود تعامل دارند. این یک فرصت ایده آلی برای تعامل با جامعه است و در عین حال انبوهی از بازخوردها و بینش های مفید را نیز ارائه می دهد.

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

این راه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا درآمد خوبی از اینستاگرام کسب کنید، اما برای موفقیت در این کار نیاز به صبر، پشتکار و تلاش دارید. همچنین، برای استفاده از این راه‌ها بهتر است بازار و مخاطب خود را به خوبی شناسایی کنید و بهترین راه‌های تبلیغاتی را برای آن‌ها پیاده سازی کنید.

فروش محصولات

شما می‌توانید محصولات خود را از طریق اینستاگرام به فروش برسانید، برای مثال لباس، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره.

بازاریابی محصولات

شما می‌توانید به عنوان بازاریاب محصولات دیگران عمل کنید و به ازای هر فروش که از طریق لینک شما انجام می‌شود، پورسانت دریافت کنید.

تبلیغات

شما می‌توانید برای کسب درآمد از اینستاگرام، با شرکت‌های مختلف تبلیغاتی همکاری کنید و برای نمایش تبلیغات آن‌ها در صفحه خود پول دریافت کنید.

ساختن ویدئوهای تبلیغاتی

شما می‌توانید ویدئوهای تبلیغاتی برای شرکت‌ها و برندهای مختلف ساخته و در صفحه خود به نمایش بگذارید.

فروش عکس

شما می‌توانید عکس‌های خود را به فروش برسانید و از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید.

فروش خدمات

شما می‌توانید خدمات خود را مانند طراحی لوگو، طراحی وب سایت و … به فروش برسانید و درآمد کسب کنید.

صفات یک ادمین خیلی خوب اینستاگرام

توانایی مدیریت صفحه: یک ادمین خوب باید توانایی مدیریت صفحه را داشته باشد، از جمله ارسال محتوا، پاسخ به نظرات و پیام‌های کاربران و مانیتورینگ فعالیت‌های صفحه.

 تحلیلگر: یک ادمین خوب باید توانایی تحلیل آمار و اطلاعات تحلیلی صفحه را داشته باشد و بر اساس آن‌ها، استراتژی‌های بهبود روند کسب و کار را اجرا کند.

 خلاق: یک ادمین خوب باید توانایی خلاقیت در ساخت محتوا و جذب مخاطبان جدید را داشته باشد.

پاسخگو: یک ادمین خوب باید توانایی پاسخگویی به نظرات و پیام‌های کاربران صفحه را داشته باشد و به طور فعال با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

 آگاه: یک ادمین خوب باید آگاهی کامل از روند‌های جدید و تغییرات در الگوریتم اینستاگرام داشته باشد و بر اساس آن‌ها، استراتژی‌های مناسب را برای صفحه خود پیاده کند.

توی این دوره چی یاد میگیریم؟

سر فصل های کلی این دوره آموزش اینستاگرام ما از این قرار است:

هدف و استراتژی در اینستاگرام شامل تعیین موضوع، نوع محتوا، زمانبندی ارسال پست‌ها، استفاده از هشتگ‌ها و تعامل با مخاطبان می‌شود.

الگوریتم اینستاگرام یکی از مهمترین عوامل موفقیت در این شبکه اجتماعی است. با توجه به این الگوریتم، پست‌های شما ممکن است به راحتی دیده نشوند یا به صورت ویروسی در سراسر اینستاگرام پخش شوند. بنابراین، برای بهره‌برداری بهینه از اینستاگرام، باید با الگوریتم آشنا شده و استراتژی مناسب برای جذب توجه الگوریتم تعیین کنید.

با ساخت پیج قدرتمند در اینستاگرام، می‌توانید به راحتی با کاربران جدید در ارتباط باشید، محصولات و خدمات خود را به صورت اثربخش تبلیغ کنید و در نهایت، فروش خود را افزایش دهید.

محتوای جذاب و خلاقانه می‌تواند به بالا بردن تعامل کاربران با پیج شما کمک کند و در نهایت، فروش خود را افزایش دهید. بنابراین، ایجاد محتوای مناسب و جذاب برای پیج شما بسیار حائز اهمیت است.

با استفاده از کپشن جذاب و خلاقانه، می‌توانید تعامل کاربران با پیج خود را افزایش دهید و آنها را به عملگرایی دعوت کنید. همچنین، با استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوای پست خود، می‌توانید پست خود را در جستجوهای مرتبط با آن هشتگ، نمایش دهید و به افزایش تعداد فالوورهای خود بپردازید.

استوری و لایو در اینستاگرام، ابزارهای قدرتمندی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا با مخاطبان خود در ارتباط باشید و محتوای جذاب و پویا ارائه دهید. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید تعامل بیشتری با فالوورهای خود داشته باشید و به شناخت بیشتری از شخصیت و نگرش شما در بازاریابی خود بپردازید.

ریلز یا پست‌های متوالی در اینستاگرام، اهمیت بسیاری در بازاریابی دارند. با استفاده از ریلز، می‌توانید محتوای جذاب و پویا را به صورت متوالی در اختیار فالوورهای خود قرار دهید و این امر باعث می‌شود که فالوورهای شما به صورت مداوم با شما در ارتباط باشند و شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد و پویا در نظر بگیرند.

این نوع فالورها اغلب به دلیل تبلیغاتی که برای آن‌ها انجام می‌شود، جذاب به نظر می‌رسند. اما، این نوع فالورها برای بازاریابان و برندها بسیار بی‌ارزش هستند، زیرا این فالورها نمی‌توانند با شما در ارتباط باشند و به محتوای شما واکنش نشان ندهند.

قبیله سازی در اینستاگرام به معنای ایجاد یک جامعه وفادار از فالوورهای واقعی است که به محتوای شما علاقه مند هستند و به آن واکنش نشان می‌دهند. این جامعه می‌تواند به عنوان یک ارزش برای برند شما در نظر گرفته شود، زیرا فالوورهای واقعی به محتوای شما علاقه دارند و ممکن است باعث افزایش تعامل، افزایش فروش و افزایش شناسایی برند شما در بازار شود.

کمپین‌های اینستاگرامی بهترین استراتژی برای رسیدن به هدفی خاص در راستای رشد کسب و کار شما هستند. این کمپین‌ها شامل انتشار محتوای یک کسب و کار در صفحه اینستاگرام است. با این هدف که به یک بازاریابی مناسب دست بزند. این هدف می تواند بزرگ و یا کوچک باشد.

جذب ۱۰۰۰ فالوور اول در اینستاگرام بسیار مهم است. چراکه معمولاً، پس از رسیدن به این عدد، سرعت رشد اندکی افزایش می‌یابد. برای جذب فالوور اول در اینستاگرام، باید ابتدا محتوای جذاب و گیرا در اینستاگرام برای جذب فالوورهای با کیفیت تولید کنید. سپس باید با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، به دنبال کاربران با علاقه به صفحه خود باشید. همچنین، می‌توانید با استفاده از تگ‌های مناسب، به جذب فالوورهای با کیفیت کمک کنید.

تبلیغات و اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام بسیار مهم هستند. با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، می‌توانید به رشد سریع‌تر صفحه خود کمک کنید. همچنین، با استفاده از اینفلوئنسرها، می‌توانید به جذب فالوورهای با کیفیت کمک کنید. برای استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، باید به داشبورد تبلیغات در اینستاگرام دسترسی داشته باشید. همچنین، برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، باید با افراد مناسب و با توجه به نوع کالا یا خدمات خود همکاری کنید

ابزارهای مفید در اینستاگرام شامل ابزارهای تحلیلی، ابزارهای مدیریت پیج، ابزارهای ادیت عکس و ویدئو، ابزارهای کسب و کار و استوری هستند. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید به بهبود کیفیت پست‌های خود و جذب فالوورهای با کیفیت کمک کنید.

سوالات متداول درباره دوره اینستاگرام در شیراز

خانهخدماتتماس با مادرباره ما